קופה רושמת - תוכנה לרשתות ציוד משרדי
מערכת AvivMARS מבית אביב פתרונות מחשוב - מאפשרת לחנויות ולרשתות מתחום הציוד המשרדי לנהל את כמות הפריטים הרבה והמגוונת שלהם במערכת אחת.
מערכת הניהול הקמעונאי מבית אביב נותנת פתרון כולל לניהול מחסנים, ניהול ספקים וניהול מלאים וכוללת גם את ניהול עמדות המכירה(POS) ועד לניהול המערכת הפיננסית המתעדכנת ONLINE ישירות גם מהקופה הרושמת וגם מה Back Office.
מערכת AvivMARS לרשתות ציוד משרדי תומכת בין השאר גם באפשרויות הבאות:
• ניהול מלאים בכמויות גדולות
• ניתוח מלאים לפי מלאי איטי ומלאי מהיר
• ניהול ליקוטים במחסנים וכן המלצות לרכש לפי מכירות שבוצעו
• בדיקת מלאי ONLINE בחנויות אחרות ברשת ושמירה של מוצרים לטובת לקוח החנות
• ניוד של מלאים בין חנויות ולפי כדאיות
• הגדרת יעדים למוכרנים
• ניהול מחזורים בחנויות כולל מכירות תקבולים
אולי תהיו מעוניינים גם ב: תוכנה לטלפונים סלולריים
תוכנה לרשתות ציוד משרדי
לייעוץ חינם
התקשרו עוד היום 053-937-6056
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלח
שם מלא:
This field is required.
Thank You!
The form has been successfully sent.
טלפון:
This field is required.
דואר אלקטרוני
This field is required.
הערות
This field is required.
מתעניין ב:
This field is required.
מעוניין להצטרף לרשימת תפוצה
This field is required.
053-9376056