קופה רושמת

אביב פתרונות - רשתות ציוד משרדי

רשתות ציוד משרדי

מערכת AvivMARS מאפשרת לחנויות ולרשתות מתחום הציוד המשרדי לנהל את כמות הפריטים הרבה והמגוונת שלהם במערכת אחת.

מערכת הניהול הקמעונאי מבית אביב נותנת פתרון כולל לניהול מחסנים, ניהול ספקים וניהול מלאים וכוללת גם את ניהול עמדות המכירה(POS)  ועד לניהול המערכת הפיננסית המתעדכנת ONLINE  ישירות גם מהקופה הרושמת וגם מה Back Office.

מערכתAvivMARS  לרשתות ציוד משרדי תומכת בין השאר גם באפשרויות הבאות:

  • ניהול מלאים בכמויות גדולות
  • ניתוח מלאים לפי מלאי איטי ומלאי מהיר
  • ניהול ליקוטים במחסנים וכן המלצות לרכש לפי מכירות שבוצעו
  • בדיקת מלאי ONLINE בחנויות אחרות ברשת ושמירה של מוצרים לטובת לקוח החנות
  • ניוד של מלאים בין חנויות ולפי כדאיות
  • הגדרת יעדים למוכרנים
  • ניהול מחזורים בחנויות כולל מכירות תקבולים

 

מידע נוסף