קופה ממוחשבת

אביב פתרונות - ניהול מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות

רשתות המפעילות מועדון לקוחות, ושמגיעות לשיעור גבוה של מכירות לחברי המועדון ביחס למכירות הלא-מזוהות, משיגות תוצאות מכירה עדיפות באופן ברור בהשוואה לרשתות שאין להן מועדון לקוחות נאמן.

מערכת AvivMARS מספקת לך כלי לניהול מועדון לקוחות כאמצעי לשמירת נאמנות הלקוח והגברת הקניות החוזרות, הגדלת סל הקנייה ובסך-הכול הגדלת המכירות והשגת תוצאות עסקיות טובות יותר.

מרבית המשתמשים במערכתAvivMARS  נהנים מהיתרונות של השימוש בכלי ניהול מועדון הלקוחות וביניהם כאלה המנהלים מועדונים של מאות ואלפי לקוחות החוזרים לחנויות באופן קבוע.

מערכת AvivMARS מספקת מגוון שיטות לניהול מועדוני לקוחות, בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה השיווקית של הרשת. כדי להגביר את אפקטיביות המועדון המערכת מאפשרת ניהול קמפיינים שיווקיים והתאמת המבצעים וההטבות לתוצאות המכירה למעשה ע"י מעקב אחר התנהגות חברי המועדון וניתוח הרגלי הקניה שלהם.

לכלי ניהול הלקוחות במערכתAvivMARS  יתרונות הייחודיים המאפשרים:

  • ניהול מגוון אפשרויות שיוך למועדון וללא מגבלה (לפי סוג כרטיס אשראי או לפי גילאים, מידות וכד')
  • ניהול תחרותי של מגוון מבצעים והטבות
  • ניהול קשר רצוף עם הלקוחות (CRM) כולל ניהול פניות, דיוור ב-SMS, דוא"ל, וכל שיטות קשר אחרות)
  • מעקב אחר קצב גיוס הלקוחות
  • שמירה על עקביות הקניה
  • ניהול מוקד שירות לקוחות
  • ניהול שירות תיקונים כולל פניות ותלונות

שקיפות תהליך המכירה, העושר הפונקציונאלי, ופשטות ההפעלה של מערכת הקופה הממוחשבת של אביב מאפשרת למנהל לא רק לצפות בנתונים אלא לסנן מידע ולנתח את הנתונים בלחיצת כפתור. מערכת הניהול אוספת נתונים על הלקוח כמו פרטי הזיהוי האישיים והיסטוריה של קנייה ומפיקה באופן אוטומטי דוחות המחלקות את קהל הלקוחות לפי סוגים ונותנת אפשרות לקבל אינפורמציה גם בצורה גרפית לגבי הרגלי הקנייה של הלקוחות והעדפותיהם.

יתרונות מערכת AvivMARS  

  • קליטת נתונים אישיים והיסטוריה של לקוחות כולל פניות
  • ניתוח נתונים לגבי הרגלי קנייה והעדפות אישיות
  • קישוריות לטלמרקטינג והפעלת SMS
  • קישוריות לפורטל להעברת מידע אל המוכרנים ומהם

התוכנות מבית אביב ידועות בקלות ההפעלה והנתונים המתקבלים בטבלאות מוצגים בצורה של גרפים תלת-מימדיים המאפשרים ניתוח מהיר של הממצאים.

מידע נוסף